Woensdagavond

Libre Zomerrooster – Stand per 30-05-2018

Pos Naam VL Prt Pnt Car Brt Moy HS P.Moy % Car % Moy
1 Greeve Jan 18 29 430 438 0,98 12 2,08 95,55 118,19
2 Bosch v.d. Jan 18 28 490 444 1,10 19 2,33 97,22 118,60
3 Overmeer Hans 18 27 250 502 0,49 6 1,00 92,59 99,60
4 Vijverberg Aad 18 22 466 499 0,93 10 1,47 92,46 100,32
5 Bulk v.d. John 18 22 430 464 0,92 6 1,12 85,31 99,56
6 Baard v.d. Rob 18 20 342 438 0,78 6 1,57 86,36 106,84
7 Weij de Ruud 18 18 364 494 0,73 9 1,29 91,91 100,82
8 Wooning Arie 17 18 309 462 0,66 7 1,42 90,88 99,70
9 Baard v.d. Ben 18 18 576 473 1,21 10 1,54 86,48 98,94
10 Baard v.d. Peet 18 17 657 429 1,53 10 3,58 84,88 107,06
11 Smit Frans 18 16 470 475 0,98 8 1,87 87,03 98,90
12 Maree Simon 16 16 436 387 1,12 11 1,60 85,15 105,23
13 Leeuwen van Ben 18 16 765 479 1,59 16 2,21 83,33 93,94
14 Baard v.d. Kees 17 14 611 440 1,38 15 2,26 83,58 97,06
15 Breuer Henk 18 14 584 474 1,23 10 2,10 77,24 88,00
16 Massing Herman 18 10 479 506 0,94 9 2,61 78,26 83,71
17 Schutten Frans 17 10 772 410 1,88 16 2,80 76,96 95,53
18 Kester van Wim 17 9 340 467 0,72 7 1,43 86,95 94,54
19 Meer v.d. Aad 14 8 344 365 0,94 13 1,77 76,78 88,03
Competitiegemiddelde 1,05 Hoogste serie Jan Bosch v.d. 19

Libre Winterrooster – Stand per 28-02-2018

Pos Naam VL Prt Pnt Car Brt Moy HS P.Moy % Car % Moy
1 Breuer Henk 18 24 619 443 1,39 11 1,90 90,49 110,00
2 Greeve Jan 18 24 404 482 0,83 12 1,47 89,77 100,96
3 Baard v.d. Kees 18 24 727 524 1,38 15 2,14 89,75 92,46
4 Wooning Arie 18 23 326 542 0,60 6 0,90 90,55 89,70
5 Baard v.d. Peet 18 20 683 480 1,42 11 2,21 90,34 101,57
6 Bulk v.d. John 17 20 399 423 0,94 10 1,80 86,92 104,77
7 Vijverberg Aad 18 20 428 467 0,91 10 1,40 84,92 98,49
8 Maree Simon 16 19 481 446 1,07 10 2,06 91,09 98,00
9 Overmeer Hans 18 19 255 546 0,46 6 0,72 88,54 88,11
10 Massing Herman 18 18 499 438 1,13 9 1,77 86,63 106,44
11 Bosch v.d. Jan 18 18 435 479 0,90 10 1,75 86,30 97,63
12 Baard v.d. Ben 18 18 589 502 1,17 12 1,80 86,11 92,36
13 Kester van Wim 18 15 344 473 0,72 8 1,35 83,09 94,41
14 Weij de Ruud 17 14 336 457 0,73 6 1,57 89,83 100,68
15 Leeuwen van Ben 18 14 733 432 1,69 12 2,93 86,64 108,02
16 Meer v.d. Aad 18 14 464 468 0,99 7 1,43 78,11 90,09
17 Baard v.d. Rob 18 12 346 524 0,66 5 1,00 83,57 85,71
18 Smit Frans 18 12 445 486 0,91 10 1,60 77,25 85,51
19 Kersbergen Henk 18 10 868 488 1,77 22 4,69 79,05 87,58
Competitiegemiddelde 1,03 Hoogste serie Henk Kersbergen 22

Bandstoten – Stand per 27-06-2018

Pos Naam VL Prt Pnt Car Brt Moy HS P.Moy % Car % Moy
1 Weij de Ruud 18 24 220 426 0,51 4 0,86 94,01 120,00
2 Baard v.d. Peet 17 23 409 437 0,93 11 1,73 92,53 107,47
3 Greeve Jan 18 21 273 474 0,57 7 2,42 89,21 100,87
4 Baard v.d. Ben 18 21 374 466 0,80 8 0,96 86,57 100,25
5 Smit Frans 18 20 295 451 0,65 5 1,20 91,04 109,00
6 Wooning Arie 15 20 173 364 0,47 4 0,92 88,71 110,46
7 Bosch v.d. Jan 18 20 252 447 0,56 7 1,33 87,50 106,22
8 Bulk v.d. John 18 19 265 397 0,66 7 1,20 81,79 111,16
9 Schutten Frans 15 18 430 329 1,30 9 2,00 89,58 123,20
10 Overmeer Hans 18 18 154 429 0,35 4 0,76 85,55 108,48
11 Baard v.d. Rob 17 18 213 443 0,48 4 0,78 83,52 96,00
12 Meer v.d. Aad 17 16 295 480 0,61 6 0,95 86,76 91,64
13 Vijverberg Aad 18 16 243 426 0,57 5 1,23 84,37 107,54
14 Breuer Henk 18 16 370 471 0,78 7 1,04 79,05 90,22
15 Baard v.d. Kees 17 16 352 403 0,87 7 1,80 76,68 97,00
16 Massing Herman 17 11 286 491 0,58 5 1,40 80,11 83,14
17 Maree Simon 10 9 180 251 0,71 7 1,11 90,00 107,01
18 Leeuwen van Ben 15 8 374 393 0,95 7 1,40 80,43 92,33
19 Kester van Wim 14 2 143 372 0,38 5 0,45 68,09 76,80
Competitiegemiddelde 0,66 Hoogste serie Peet Baard v.d. 11

Moyennes libre – bandstoten per 01-09-2018

Naam Li  – Ba Naam Li  –  Ba
Ben v.d. Baard 37 – 24 Ben v. Leeuwen 50 – 31
Kees v.d. Baard 42 – 27 Simon Maree 34 – 20
Peet v.d. Baard 46 – 26 Herman Massing 31 – 21
Rob v.d. Baard 23 – 15 Aad v.d. Meer 30 – 20
Jan v.d. Bosch 33 – 16 Hans Overmeer 15 – 10
Henk Breuer 40 – 26 Frans Schutten 58 – 32
John v.d. Bulk 28 – 18 Frans Smit 30 – 18
Jan Greeve 29 – 17 Aad Vijverberg 28 – 16
Wim v. Kester 23 – 15 Arie Wooning 20 – 13

sponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsor
Inloggen — Website door Ivaldi.nl