[persbericht] Hoofdsponsors TOGB voetbal verlengen contract

7 december 2015

Aantal keer gelezen

429

Automobielbedrijf Cas Lamens, Berkman Forwarding, Expert van Dongen, FCL Marine Agencies en Intersport Doesburg tekenden wederom een contractverlenging voor een periode van drie jaar als hoofdsponsors van de afdeling voetbal van S.V. TOGB.

Prestatie en recreatie gaan hand in hand bij SV TOGB, dit is een van de redenen voor de sponsors om het contract te verlengen. De vereniging is sociaal maatschappelijk betrokken, hetgeen mede gerealiseerd wordt door een groot aantal (ruim zeshonderd) vrijwilligers. Het G-elftal en het Auti-team zijn mooie voorbeelden van deze maatschappelijke betrokkenheid. Daarnaast is het bijzonder dat zowel de jeugd- als de seniorenelftallen het logo van Kids Unlimited op hun tenues dragen.

Tijdens het tekenen van de contracten woensdag 2 december jl. bij Wijnbar Muller & Co sprak Paul de Groot (Business Club TOGB) nogmaals zijn dank uit namens SV TOGB voor de loyaliteit die blijkt uit het verlengen van de contracten.

V.L.N.R. Jeroen van Dongen (Expert), Danny Doesburg (Doesburg), Rene Lamens (Cas Lamens), Ricardo Rens (FCL Marine), Ed Arnold (Berkman) en Paul de Groot (BCT)

sponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsorsponsor
Inloggen — Website door Ivaldi.nl